Pokud se zákazník rozhodne nakoupit ve vašem e-shopu, bude to pravděpodobně z důvodu dobré ceny či zboží, které nikde jinde nenajde. Vy byste se ale měli snažit ho příjemně překvapit i ostatními službami – třeba dobrým zabalením zásilky.

Co si představit pod „dobrým“ zabalením? Jednoznačně takový obal, který zabezpečí bezpečnou přepravu. Každý e-shop by tedy měl mít nakoupené pevné kartonové krabice a výplňový materiál. To je věc naprosto zřejmá a jasná. Méně už je ovšem těch, co si k této výbavě pravidelně pořizují potištěné lepicí pásky. Přitom se o hodně připravují.

Potištěná páska je skvělý marketingový nástroj

Firemní lepicí pásky lze chápat jako levný a účinný marketingový nástroj. Jasně totiž dají najevo, že balík cestuje z vašeho e-shopu. Na dlouhé trase od vás až k zákazníkovi projde rukama mnoha lidí a nikdy nevíte, který z nich je vaším potenciálním zákazníkem. S potištěnou lepicí páskou se navíc logo dostane i do míst, kam byste ho přes jiné marketingové kanály dostávali jen těžko. Tak si hlavně nechte na pásky natisknout něco, co vaši firmu jasně identifikuje – logo, webovou adresu e-shopu apod.

Má také čistě praktické účely

Když balík jasně označíte potištěnou páskou, zákazník bude na první pohled vědět, odkud balíček jde a co se v něm skrývá. O to víc se bude těšit na jeho otevření. Páska také zamezí vykradení obsahu. Klasickou průhlednou nebo hnědou lepicí pásku vlastně může kdokoliv přestřihnout a pak ji znovu přelepit. Tu s vaším potiskem ale nikdo nepřelepí, protože stejnou nemá. Jakékoliv přerušení pásky by tedy bylo na první pohled znatelné. Na pásku lze navíc natisknout důležité informace, například že se uvnitř skrývá křehké zboží.

Přesvědčili jsme vás, že i vy potřebujete potisk lepicích pásek? Nejde o drahou záležitost a pomůže vám posílit brand. Na ceny se podívejte na ObalyKredo.cz.