Každá firma musí mít svou identitu. Jedná se o barevné ladění a také o různé specifické znaky, které s její existencí souvisí. Typickým příkladem budiž i logo. Právě jeho provedení by mělo být co možná nejdůmyslnější, aby si ho jak obchodní partneři, tak i potenciální či faktičtí zákazníci zapamatovali. V současné době lze volit jakákoli loga, jež vás napadnou. Ne každý si ovšem troufá vytvořit si tento zdánlivě jednoduchý, ale vlastně hodně složitý obrázek či nápis sám. Jaké by mělo správné logo být a kde si jej nechat navrhnout za rozumné peníze?

Zapamatovatelnost a vysoká kvalita

V první řadě myslete na to, že logo si musí rychle zapamatovat všichni, kteří přijdou s vaší firmou do jakéhokoli styku. Proto dbejte na nekomplikovanost jeho provedení. Přeplácané obchodní značky se člověku jen tak do paměti jednoduše nevryjí. Stejně tak se vyplatí přemýšlet o tvarech písma i obrázků. Záleží jen na vás, jestli budete ladit celý koncept do ostrých linií, nebo naopak zvolíte oblé tvary. Hrany často působí vcelku ostře a je vhodnější se jim vyvarovat. Barvy jsou optimální maximálně dvě. Loga obsahující široké barevné spektrum nemusí zaujmout a působí hodně přetaženě. I při výrobě triček a jiných reklamních materiálů nebude nutné investovat do jejich výroby tolik peněz. V neposlední řadě dbejte i na velikost loga. Tvorba loga musí být precizní a rozhodně si ho nechte vyrobit v co možná nejvyšším rozlišení, jít dolů můžete vždy.

Nechte si logo vyrobit jednoduše online

Většina lidí navštíví při žádosti o výrobu nového loga specializované grafické studio. Ano, tato alternativa je nejčastější a nejžádanější. Počítat se u ní ale musí s nemalými výdaji v řádu několika tisíc korun. Proto se nebojte a nechte si vyrobit logo na míru. Kde tak učinit? Přece na Stovkomatu. Toto známé tržiště mikroslužeb nabízí hned několik jobů, v jejichž rámci můžete mít logo za několik stovek korun.