Notice: Undefined index: a in /data/web/virtuals/124321/virtual/www/domains/labdo.cz/wp-content/plugins/podclankova-inzerce/gateway.php on line 2 Notice: Undefined index: a in /data/web/virtuals/124321/virtual/www/domains/labdo.cz/wp-content/plugins/podclankova-inzerce/gateway.php on line 2

Hledáte způsob, jak na své internetové stránky nalákat více zákazníků? Jedním z vůbec nejsilnějších nástrojů online marketingu je PPC reklama. Oč se jedná?

PPC je zkratkou anglického Pay per Click, což v překladu znamená zaplať za kliknutí. V reálu platíte za každý proklik, tedy za každého člověka, který se prokliká na vaše stránky. V reklamním sektoru se jedná o revoluci v pravém slova smyslu.

Přednosti PPC reklamy

PPC reklama má řadu předností. Ve srovnání s jiným typem inzerce nevyžaduje vysoké vstupní náklady. Vy sami si určujete výši rozpočtu, se kterým je navíc efektivně nakládáno. Tato forma reklamy je i velmi flexibilní – pomocí správně zvolených klíčových slov dokáže přesně cílit na vaše klienty, proto může být ušita přímo na míru vaší firmě. A v neposlední řadě hned vidíte, zda je reklama účinná a jak na klienty zabírá.

Stanovte si cíle

Konkrétní cíle závisí na činnosti vaší firmy. U e-shopů se může jednat o zvýšení objednávek, při budování značky bývá klíčový počet zobrazení, u tzv. lead-generating webů se většinou jedná o zvyšování počtu leadů. Jaký je cíl právě vaší firmy?

Možnosti PPC reklamy

Nejčastější formou PPC reklamy je zobrazení textových reklam ve vyhledávačích. Další možností je tzv. reklama v obsahové síti, a to nejčastěji ve formě banneru na různých webových stránkách. Dále existuje tzv. remarketing, který pomocí speciálního kódu na vašich webových stránkách vytváří seznam uživatelů, již váš web navštívili. A na ty můžete cílit svou reklamu. A pak existují různé shopping a youtube kampaně a kampaně pro mobilní aplikace. Možnosti jsou dnes opravdu nepřeberné, jen se v nich naučit orientovat.

Jak PPC reklama vypadá?

A kde se vaše PPC reklama může objevit? PPC reklamu dnes naštěstí již podporuje celá řada online služeb jako Sklik, Google Adwords, Facebook Adds, LinkedIn Adds, Twitter Adds, Bing Adds atd. Vybírejte takovou, ve které se nachází vaše cílová skupina. A pokud si nevíte rady, obraťte se na odborníky. Najdete je například na ppcprofits.cz. Firma vytváří a nastavuje výkonové PPC reklamy pro vyhledávače napříč reklamními systémy Adwords, Sklik a Etarget. Tamní odborníci ovládají real-time bidding i remarketing a věnují se také reklamě na Facebooku.