První sázková kancelář v Česku byla založena v květnu 1990, tedy jen pár měsíců po pádu komunistického režimu. Od té doby se samozřejmě otevřelo a je v provozu spoustu dalších sázkových společností. Jak jsou na tom ale kamenné pobočky? Jsou ještě k něčemu využívány?

Na pobočkách už se sází jen velmi málo, jejich provoz pomalu ztrácí smysl

Češi jsou známými milovníky sportovních událostí, a to hlavně díky tomu, že má naše malá země spoustu celosvětově úspěšných sportovců v opravdu mnoha odvětvích. Někomu stačí jen sledovat výsledky, někdo při tom současně zkouší štěstí v kurzovém sázení, kde si díky svým znalostem může vydělat nějakou tu korunu. Fantazie bookmakerů je v dnešní době opravdu pozoruhodná – možná byste se divili, že můžete tipovat například i to, jak dopadnou aktuální politické či jiné kauzy nebo kdo vypadne z televizních pořadů jako je StarDance a podobně.

Samozřejmě stále existují lidé, kteří nedají dopustit na klasické sázení tiketů na pobočkách, v roce 2017 už ale takových bylo jen 9 % – od roku 2009 je totiž v ČR povoleno sázení přes internet, což je mnohem pohodlnější a rychlejší varianta. Velice populární jsou také sázky přes mobil, na které jsou firmy skvěle připraveny velmi moderními a uživatelsky přívětivými aplikacemi pro nejpoužívanější mobilní platformy.

Až donedávna platilo, že pokud chtěli klienti se sázením začít, museli navštívit pobočku, aby ověřili svou totožnost – to také bylo hlavním důvodem, proč se pobočky ještě „držely při životě“. Technologie jdou ale stále kupředu a sázkové kanceláře je naplno využívají. Samy ví, že se na pobočkách prosází rok od roku méně peněz (už od r.2006), a tak hledají různá alternativní řešení. Postupně se proto zavádí možnost ověřit svou totožnost online přes internetové bankovnictví nebo také to, že vám smlouvu doveze po předchozí domluvě kurýr až domů nebo do práce a vy nemusíte nikam chodit.

V dnešní uspěchané době není divu, že si tento komfort klienti dopřejí. Nechme se překvapit, co přinese například připravovaná novela zákona o hazardu na Slovensku, naši blízcí sousedé by si z nás v tomto směru mohli vzít příklad.

 


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 100 Kč
Zobrazit formulář pro nákup